کاهش۴۰ درصدی مصرف روغن پس از افزایش قیمت مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانههای روغنی: افزایش قیمت این محصول باعث شد میزان تقاضا برای خرید روغن حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کند. در حال حاضر مصرفکنندگان از ذخایر خانگی استفاده میکنند از اینرو ممکن است تا ۲ ماه برای تامین نیاز به […]
کاهش۴۰ درصدی مصرف روغن پس از افزایش قیمت
مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانههای روغنی:
افزایش قیمت این محصول باعث شد میزان تقاضا برای خرید روغن حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کند.
در حال حاضر مصرفکنندگان از ذخایر خانگی استفاده میکنند از اینرو ممکن است تا ۲ ماه برای تامین نیاز به بازار مراجعه نکنند.